HTS introduces new ThermTrace Super

ThermTrace Super is a construction/industrial grade self-regulating heating tape that may be used for freeze protection or temperature maintenance of pipework and vessels. TTS has the Atex certificate and can be used in hazardous areas.

„We developed this new product to complete our ThermTrace range. Now we are able to provide our clients with a complete range of serial resistance products“, says Fabian de Soet, CEO of HTS Global Technologies AG during the technical product presentation in Frankfurt.

The new heating cable is already available.

HTS Global Technologies AG with headquarters in Zug (Switzerland) is one of the world-wide market leaders in electric heat tracing products. HTS Global Technologies AG has branch offices in Frankfurt, Moscow and Dubai.

De Soet Consulting ist eine Beratungsgesellschaft mit einem Team von Betriebswirten, Steuerberatern, Marketing- und Unternehmensberatern, die über eine 20-jährige Beratungserfahrung verfügen. De Soet Consulting betreut weltweit in Amerika, Asien und Europa Kunden, die ihren bisherigen Standort verlagern oder eine neue Firma gründen wollen. De Soet Consulting bietet Komplettlösungen für Unternehmen an, die ihren Standort verlegen oder einen neuen Standort gründen wollen.

De Soet Consulting
Rieta Vanessa de Soet